Veelgestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?
Wij verzenden alle pakketjes met PostNL met een track and trace code. De verzendkosten zijn v.a. € 4,25. Maar bij een bestelling v.a. € 50,00 betaal je helemaal géén verzendkosten (in Nederland).
Woon je in België, dan worden de verzendkosten uiteraard ook hoger. Voor de exacte verzendkosten verwijzen we je naar de pagina Verzending en levering.

✶ Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen, hoe kan dit?
Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je automatisch een mail met de bestelbevestiging. Heb je deze nou niet ontvangen, check dan even je spam. En controleer of je het juiste emailadres hebt opgegeven. 
Klopt het niet, neem dan even contact met ons op via info@greatmusthaves.nl.

 

✶ Mag ik een artikel retourneren of ruilen?
Natuurlijk mag je een artikel retourneren of ruilen. Uitzondering zijn oorbellen en earcuffs. Deze mogen om hygiënische redenen niet geretourneerd worden.
Let er wel op dat je het artikel binnen de zichttermijn van 14 dagen aan ons terug stuurt. Voor de retour voorwaarden verwijzen we je naar de pagina Retourneren en ruilen.

✶ Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling deze nog wijzigen?
Sorry, helaas is het niet mogelijk de bestelling te wijzigen nadat je deze hebt geplaatst. Je kan proberen zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Als je bestelling nog niet is verstuurd, kunnen we eventueel kijken wat we voor je kunnen doen.

Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden naar Nederland en België.

Hebben jullie een winkel?
Nee, Great Musthaves heeft geen fysieke winkel. Great Musthaves is een online webshop.
Het adres genoemd op de website is dus geen bezoekadres.

✶ 
Hebben jullie wel eens kortingsacties?
Zeker, wij hebben geregeld leuke kortingsacties! Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief, ben je als eerste op de hoogte van leuke kortingsacties en nieuwe items! Onderaan de pagina kan je je inschrijven voor de nieuwsbrief.
Of volg ons account op Instagram en/of Facebook, zou ik super leuk vinden!

✶ Hoe moet ik de kortingscode gebruiken?
Als je een kortingscode hebt, kan je deze gebruiken zodra je de items in je winkelwagen hebt gedaan.  In de winkelwagen zie je een veld waar je de kortingscode kan invullen. Vergeet dan niet op "toepassen" te klikken. Je ziet vervolgens dat de korting van het totaalbedrag afgaat.

Ik ben mijn kortingscode vergeten in te vullen, kan dit nog met terugwerkende kracht?
Erg jammer, maar helaas kunnen kortingscodes alleen worden gebruikt voordat je de bestelling hebt afgerond en betaald. Achteraf is dit helaas niet meer mogelijk.

Een item is uitverkocht, komt hij nog terug?
Als een item is uitverkocht, kunnen wij niet garanderen dat deze weer terug komt in ons assortiment. Dit is afhankelijk van onze leveranciers. Je kan natuurlijk altijd contact met ons opnemen om dit na te vragen. Wie weet lukt het ons om dit item opnieuw in te kopen!

✶ Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen?
Zodra wij een bestelling hebben verzonden, ontvang je altijd een verzendbevestiging via de mail. Heb je die wel ontvangen en een paar dagen later is je bestelling nog steeds niet binnen, neem dan even contact met ons op via het contactformulier of mail naar info@greatmusthaves.nl.
Controleer of je jouw adres goed hebt ingevuld bij het bestelproces. Wij zijn er niet verantwoordelijk voor als je een foutief adres / postcode hebt opgegeven en het pakketje komt hierdoor niet of later aan.

Kunnen jullie de bestelling inpakken als cadeautje?
Wij pakken de bestelling altijd leuk in! Maar is het een speciaal cadeautje, bijvoorbeeld voor een verjaardag, sinterklaas of kerst? Schrijf dit dan duidelijk erbij in het Opmerkingen veld tijdens de bestelprocedure. Wij zullen het dan speciaal inpakken voor deze gelegenheid.
Wil je nou helemaal iets speciaals, dan is het ook een super leuk idee om er een sieradendoosje bij te bestellen. 

Zijn jullie sieraden nikkelvrij?
Ja, al onze sieraden zijn nikkelvrij.

Van welke materialen zijn jullie sieraden gemaakt?
De sieraden zijn gemaakt van verschillende soorten materialen. In de omschrijving staat aangegeven van welk materiaal een sieraad is gemaakt. Meestal is dit stainless steel of silver/gold plated.  Wil je meer weten over stainless steel, kijk dan even op de volgende pagina: wat is stainless steel?

Hoe houd ik mijn sieraden het langste mooi?
 Stainless steel

  • Het is heel verleidelijk om jouw sieraden om te houden tijdens het douchen, maar toch raden wij dit af. Wanneer jouw sieraden in aanraking komen met water en zeker in combinatie met chemische producten zoals shampoo en doucheschuim, versnelt dit het slijtingsproces. Natuurlijk kan het geen kwaad om een keer met sieraden te douchen, maar houdt hier wel rekening mee. 
  • Wees voorzichtig met chemische producten zoals bodylotion, parfum en haarlak. Ook deze stoffen kunnen het materiaal en de kleur van jouw sieraden aantasten.
  • Doe je sieraden af als je gaat sporten of zwemmen. Het materiaal van de sieraden kan gaan oxideren door zweet en chloorwater.

Silver/gold plated

Voor silver/gold plated sieraden adviseren we de volgende tips:

- Voorkom contact met cosmetica (parfum, haarlak etc) en chemische producten

- Ga je even douchen, zwemmen of sporten? Doe je sieraden dan vooraf af

- Doe ze ook af voordat je gaat slapen

- Om oxidatie te voorkomen: bewaar ze apart

- Bewaar deze sieraden op een droge plek (zoals een luchtdicht sieradendoosje)

✶ Hoe maak ik mijn sieraden schoon?
Het ligt aan het materiaal van het sieraad op welke manier je deze het beste kan schoonmaken. Alle informatie over het schoonmaken van je sieraden, lees je in onze blog: hoe maak ik mijn sieraden schoon?

✶ Hoe kan ik contact met jullie opnemen als ik een vraag of opmerking heb?
Je kan altijd contact met ons opnemen via het contactformulier of mailen naar: info@greatmusthaves.nl.