Retourneren
Toch niet tevreden over je nieuwe aankoop, jammer maar dat kan natuurlijk! Je mag een artikel altijd binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Volg dan onderstaande stappen.
- Stuur een mail naar info@greatmusthaves.nl. Zet in je mail jouw gegevens, het factuurnummer en het artikel dat je wilt retourneren.

- Download het onderstaande herroepingsformulier, vul deze in en stuur deze samen met het artikel dat je wilt retourneren op naar:

Great Musthaves
Monnickendamplein 119
2547 CX Den Haag

Herroepingsformulier.docx


LET OP! OORBELLEN EN EARCUFFS MOGEN OM HYGIËNISCHE REDENEN NIET WORDEN GERETOURNEERD.
Ook cadeaubonnen kunnen niet worden geretourneerd en zijn niet inwisselbaar voor geld.

Retour voorwaarden
:

  • Retourkosten zijn voor rekening van de klant en ook de eventuele risico's van het verzenden is de verantwoording van de klant en kunnen niet verhaald worden op Great Musthaves.
  • We adviseren om het artikel te verzenden met track and trace. Wanneer je het met een postzegel verzendt, is het eigen risico voor de verzender als het pakket zoekt raakt.
  • Retour sturen kan alleen binnen de genoemde 14 dagen. Artikelen die buiten de zichttermijn van 14 dagen retour worden gestuurd, worden niet meer als retour verwerkt.
  • Alle geretourneerde artikelen moeten ongebruikt en onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten. We raden aan het artikel in een luchtkussen envelop of brievenbusdoos te versturen, zodat het niet kan beschadigen. Grote items kan je uiteraard retourneren in dezelfde grote doos, waarin je het item ontvangen hebt.
  • Retourzendingen met onvoldoende porto worden niet door ons aanvaard*


* Zie voor de tarieven van PostNL: https://www.postnl.nl/tarieven/Brief/NL/0-20g?pst=sp-pnl-nav-verz-ql1-tarieven


Terugbetaling
Zodra wij jouw retourzending (conform de hier gestelde voorwaarden) hebben ontvangen zullen wij binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag inclusief de door ons gemaakte verzendkosten terugstorten op hetzelfde rekeningnummer waarmee je hebt betaald. 

N.B. De door ons gemaakte verzendkosten worden alleen vergoed, als de gehele bestelling wordt geretourneerd. Als er een deel van de bestelling wordt geretourneerd, worden de door ons gemaakte verzendkosten niet vergoed.

Ruilen
Mocht je een artikel willen ruilen, dan zal je een nieuwe bestelling moeten plaatsen via de website.
Voor het artikel dat je wilt retourneren, verwijzen we je naar het onderwerp “retourneren”.

Kapot item ontvangen
Het kan onverhoopt gebeuren dat er een item kapot gaat tijdens het transport. In dat geval kan je uiteraard altijd contact met ons opnemen door een mail te sturen naar: info@greatmusthaves.nl. Vermeld hierin altijd je ordernummer en maak een duidelijke foto van het item dat kapot is gegaan. We zullen samen dan een passende oplossing zoeken!